Nauzyka

Informacje podstawowe

ImięNauzyka KlasaUczony
RasaCzłowiek ProfesjaCzarodziej
Wiek16 lat Poziom ProfesjiI
Wzrost161 cm Ścieżka ProfesjiUczeń Czarodzieja
WłosyJasny brąz StatusBrąz
OczyBlady szary

Cechy

WWUSSWtIZwZrIntSWOgd
Początkowa3129283034363541*3834
Rozwinięcia
Aktualna31292830343635413834

Bohater

Punkty Bohatera3Punkty Determinacji3Motywacja???

Przeznaczenie

Punkty Przeznaczenia3Punkty Szczęścia3

Doświadczenie

Aktualne0Wydane100Suma100

Szybkość

Szybkość4Chód8Bieg16

Umiejętności podstawowe

NazwaCechaRozSuma
Atletyka(Zw)
Broń biała (Podstawowa)(WW)
Charyzma(Ogd)34539
Dowodzenie(Ogd)
Hazard(Int)
Intuicja(I)34539
Jezdziectwo(Zw)
Mocna głowa(Wt)
Nawigacja(I)
Odporność(Wt)
Opanowanie(SW)38543
Oswajanie(SW)
Percepcja(I)34539
Plotkowanie(Ogd)34539
Powożenie(Zw)
Przekupstwo(Ogd)
Skradanie(Zw)
Sztuka(Zr)
Sztuka Przetrwania(Int)
Targowanie(Ogd)
Unik(Zw)
Wioślarstwo(S)
Wspinaczka(S)
Występy(Ogd)
Zastraszanie(S)

Umiejętności zaawansowane i grupowe

NazwaCechaRozSuma
Język (helleński)(Int)41041
Język (tileański)(Int)41344
Wiedza (Thessos)(Int)41344
Wycena(Int)41344
Splatanie Magii(SW)381048
Wiedza (Magia)(Int)411051
Język (magiczny)(Int)411051

Talenty

Atrakcyjny1 (Bonus z Ogd)
Charyzma, by wpłynąć na tych, którym się podobasz
Może to przenikliwe spojrzenie lub zgrabna sylwetka, a może to, jak w uśmiechu odsłaniasz biel swoich zębów. Wiesz, jak najlepiej pokazać to, czym obdarzyli cię bogowie. Jeżeli uda ci się Test Charyzmy wobec osób, którym się podobasz, możesz obliczyć PS normalnie albo uzyskać ich tyle, ile wypadło na kostce jedności. Na przykład udany Test przy wyrzuceniu 38 oznaczałby wtedy 8 PS.
Błyskotliwość1 (max)
Twoja początkowa Inteligencja zostaje zwiększona o +5, co nie liczy się do twojej sumy Rozwinięć.
Czytanie i pisanie1 (max)
Jesteś jednym z nielicznych piśmiennych Staroświatowców. Potrafisz czytać i pisać (o ile to możliwe) w każdym języku, którym umiesz się posługiwać.
Magia Prosta1 (max)
Zawsze miałeś smykałkę do rzucania czarów i opanowałeś metody ich podstawowej kontroli. Kiedy wykupujesz ten Talent, uczysz się i zapamiętujesz tyle czarów, ile wynosi modyfikator z twojej Siły Woli. (tabelka s. 136)
Naśladowca1 (Bonus z I)
Występy (Aktorstwo), podczas których ważny jest akcent
Masz ucho do gwar oraz do dialektów i potrafisz je naśladować. Jeśli osłuchasz się któregoś przez jeden dzień, możesz wykonać Test Inicjatywy (jeden na dzień) i jeśli się powiedzie, będziesz potrafił naśladować ten akcent. Miejscowi będą uważali, że gadasz po ichniemu i jesteś swój.
Percepcja magiczna1 (Bonus z I)
Każdy Test dotyczący wykrywania Wiatrów Magii
Potrafisz dostrzegać zmienne Wiatry Magii, które dmą od Bram Chaosu na biegunach świata. Dzięki temu Talentowi posiadasz zdolność postrzegania magii (patrz strona 233).
Szósty Zmysł1 (Bonus z I)
Testy Intuicji wykorzystujące twój Szósty Zmysł
Masz niepokojące przeczucia, kiedy coś ci grozi, i umiesz odpowiednio na nie zareagować. MG może cię ostrzec, kiedy znajdujesz się w sytuacji, w której może stać ci się krzywda, jeśli powiedzie się sekretny Test Intuicji wykonany w twoim imieniu. Co więcej, jeżeli uda ci się Test Intuicji, nie jesteś zaskoczony.

Ambicje

Ambicja krótkoterminowa
Ambicja długoterminowaZostać arcymagiem

Drużyna

Nazwa drużyny
Ambicja drużyny krótkoterminowa
Ambicja drużyny długoterminowa
Członkowie drużyny

Wyposażenie

NazwaObc
Kostur
Księga magiczna
Sakwa
Sztylet
Tobołek z zestawem do pisania
2 kartki pergaminu
Ubranie

Zamożność

P34SZK

Żywotność

BS2BWt x 26BSW3Twardziel-Żywotność11

Czary i modlitwy

Jak kamień w wodęPC0
ZasięgRzucającyCelRzucającyCzasSW min
Magia przepływająca przez twoje stopy sprawia, że wszelka materia organiczna, po której przechodzisz, pozostaje nietknięta – gałązki się nie łamią, trawa wraca do poprzedniej pozycji, nic nie dzieje się nawet delikatnym kwiatkom. Ci, którzy będą próbować tropić rzucającego czar na wiejskich terenach, otrzymają karę -30 do Testu.
OdgłosyPC0
ZasięgSW mCelSpecjalnyCzasbSW rund
Niedaleko siebie wytwarzasz niewielki odgłos. To może być cichy, niewyraźny dźwięk, który wydaje się dochodzić z konkretnego miejsca niezależnie od zasięgu wzroku. Odgłosy mogą przypominać coś konkretnego, np. chód, szept czy dźwięki zwierząt, ale nic na tyle szczególnego, by mogło nieść wiadomość.
Podczas trwania zaklęcia możesz kontrolować przemieszczanie się dźwięku, jeśli powiedzie ci się Przeciętny (+20) Test Splatania Magii. Sukces umożliwia ci przesuwać dźwięk do innego miejsca w zasięgu lub zwiększać i zmniejszać jego głośność.
PodsłuchPC0
ZasięgSW mCel1CzasbI min
Możesz usłyszeć, co mówią twoje cele, tak jakby stały obok ciebie

Komentarze