Nauzyka
Informacje podstawowe
Imię | Nauzyka | Klasa | Uczony |
---|---|---|---|
Rasa | Człowiek | Profesja | Czarodziej |
Wiek | 16 lat | Poziom Profesji | I |
Wzrost | 161 cm | Ścieżka Profesji | Uczeń Czarodzieja |
Włosy | Jasny brąz | Status | Brąz |
Oczy | Blady szary |
Cechy
WW | US | S | Wt | I | Zw | Zr | Int | SW | Ogd | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Początkowa | 31 | 29 | 28 | 30 | 34 | 36 | 35 | 41* | 42 | 34 |
Rozwinięcia | 4 | 5 | 5 | |||||||
Aktualna | 35 | 29 | 28 | 30 | 34 | 36 | 35 | 46 | 47 | 34 |
Bohater
Punkty Bohatera | 3 | Punkty Determinacji | 3 | Motywacja | ??? |
---|
Przeznaczenie
Punkty Przeznaczenia | 3 | Punkty Szczęścia | 3 |
---|
Doświadczenie
Aktualne | 5 | Wydane | 605 | Suma | 610 |
---|
Szybkość
Szybkość | 4 | Chód | 8 | Bieg | 16 |
---|
Umiejętności podstawowe
Nazwa | Cecha | Roz | Suma | |
---|---|---|---|---|
Atletyka | (Zw) | |||
Broń biała (Podstawowa) | (WW) | 35 | 5 | 40 |
Charyzma | (Ogd) | 34 | 5 | 39 |
Dowodzenie | (Ogd) | |||
Hazard | (Int) | |||
Intuicja | (I) | 34 | 5 | 39 |
Jezdziectwo | (Zw) | |||
Mocna głowa | (Wt) | |||
Nawigacja | (I) | |||
Odporność | (Wt) | |||
Opanowanie | (SW) | 46 | 5 | 51 |
Oswajanie | (SW) | |||
Percepcja | (I) | 34 | 5 | 39 |
Plotkowanie | (Ogd) | 34 | 5 | 39 |
Powożenie | (Zw) | |||
Przekupstwo | (Ogd) | |||
Skradanie | (Zw) | |||
Sztuka | (Zr) | |||
Sztuka Przetrwania | (Int) | |||
Targowanie | (Ogd) | |||
Unik | (Zw) | 36 | 5 | 41 |
Wioślarstwo | (S) | |||
Wspinaczka | (S) | |||
Występy | (Ogd) | |||
Zastraszanie | (S) |
Umiejętności zaawansowane i grupowe
Nazwa | Cecha | Roz | Suma | |
---|---|---|---|---|
Język (helleński) | (Int) | 46 | 0 | 46 |
Język (tileański) | (Int) | 46 | 3 | 49 |
Wiedza (Thessos) | (Int) | 46 | 3 | 49 |
Wycena | (Int) | 46 | 3 | 49 |
Splatanie Magii | (SW) | 46 | 10 | 56 |
Wiedza (Magia) | (Int) | 46 | 10 | 56 |
Język (magiczny) | (Int) | 46 | 10 | 56 |
Talenty
Atrakcyjny | 1 (Bonus z Ogd) |
---|---|
Charyzma, by wpłynąć na tych, którym się podobasz
Może to przenikliwe spojrzenie lub zgrabna sylwetka, a może to, jak w uśmiechu odsłaniasz biel swoich zębów. Wiesz, jak najlepiej pokazać to, czym obdarzyli cię bogowie. Jeżeli uda ci się Test Charyzmy wobec osób, którym się podobasz, możesz obliczyć PS normalnie albo uzyskać ich tyle, ile wypadło na kostce jedności. Na przykład udany Test przy wyrzuceniu 38 oznaczałby wtedy 8 PS. |
Błyskotliwość | 1 (max) |
---|---|
Twoja początkowa Inteligencja zostaje zwiększona o +5, co nie liczy się do twojej sumy Rozwinięć. |
Czytanie i pisanie | 1 (max) |
---|---|
Jesteś jednym z nielicznych piśmiennych Staroświatowców. Potrafisz czytać i pisać (o ile to możliwe) w każdym języku, którym umiesz się posługiwać. |
Magia Prosta | 1 (max) |
---|---|
Zawsze miałeś smykałkę do rzucania czarów i opanowałeś metody ich podstawowej kontroli. Kiedy wykupujesz ten Talent, uczysz się i zapamiętujesz tyle czarów, ile wynosi modyfikator z twojej Siły Woli. (tabelka s. 136) |
Naśladowca | 1 (Bonus z I) |
---|---|
Występy (Aktorstwo), podczas których ważny jest akcent
Masz ucho do gwar oraz do dialektów i potrafisz je naśladować. Jeśli osłuchasz się któregoś przez jeden dzień, możesz wykonać Test Inicjatywy (jeden na dzień) i jeśli się powiedzie, będziesz potrafił naśladować ten akcent. Miejscowi będą uważali, że gadasz po ichniemu i jesteś swój. |
Percepcja magiczna | 1 (Bonus z I) |
---|---|
Każdy Test dotyczący wykrywania Wiatrów Magii
Potrafisz dostrzegać zmienne Wiatry Magii, które dmą od Bram
Chaosu na biegunach świata. Dzięki temu Talentowi posiadasz
zdolność postrzegania magii (patrz strona 233). |
Szósty Zmysł | 1 (Bonus z I) |
---|---|
Testy Intuicji wykorzystujące twój Szósty Zmysł
Masz niepokojące przeczucia, kiedy coś ci grozi, i umiesz odpowiednio na nie zareagować. MG może cię ostrzec, kiedy znajdujesz się w sytuacji, w której może stać ci się krzywda, jeśli powiedzie się sekretny Test Intuicji wykonany w twoim imieniu. Co więcej, jeżeli uda ci się Test Intuicji, nie jesteś zaskoczony. |
Ambicje
Ambicja krótkoterminowa | |
---|---|
Ambicja długoterminowa | Zostać arcymagiem |
Drużyna
Nazwa drużyny | |
---|---|
Ambicja drużyny krótkoterminowa | |
Ambicja drużyny długoterminowa | |
Członkowie drużyny |
Wyposażenie
Nazwa | Obc |
---|---|
Kostur | |
Księga magiczna | |
Sakwa | |
Sztylet | |
Tobołek z zestawem do pisania | |
2 kartki pergaminu | |
Ubranie |
Zamożność
P | 34 | S | ZK |
---|
Żywotność
BS | 2 | BWt x 2 | 6 | BSW | 3 | Twardziel | - | Żywotność | 11 |
---|
Czary i modlitwy
Jak kamień w wodę | PC | 0 | |||
---|---|---|---|---|---|
Zasięg | Rzucający | Cel | Rzucający | Czas | SW min |
Magia przepływająca przez twoje stopy sprawia, że wszelka materia organiczna, po której przechodzisz, pozostaje nietknięta – gałązki się nie łamią, trawa wraca do poprzedniej pozycji, nic nie dzieje się nawet delikatnym kwiatkom. Ci, którzy będą próbować tropić rzucającego czar na wiejskich terenach, otrzymają karę -30 do Testu. |
Odgłosy | PC | 0 | |||
---|---|---|---|---|---|
Zasięg | SW m | Cel | Specjalny | Czas | bSW rund |
Niedaleko siebie wytwarzasz niewielki odgłos. To może być cichy, niewyraźny dźwięk, który wydaje się dochodzić z konkretnego miejsca niezależnie od zasięgu wzroku. Odgłosy mogą przypominać coś konkretnego, np. chód, szept czy dźwięki zwierząt, ale nic na tyle szczególnego, by mogło nieść wiadomość.
Podczas trwania zaklęcia możesz kontrolować przemieszczanie się dźwięku, jeśli powiedzie ci się Przeciętny (+20) Test Splatania Magii. Sukces umożliwia ci przesuwać dźwięk do innego miejsca w zasięgu lub zwiększać i zmniejszać jego głośność. |
Podsłuch | PC | 0 | |||
---|---|---|---|---|---|
Zasięg | SW m | Cel | 1 | Czas | bI min |
Możesz usłyszeć, co mówią twoje cele, tak jakby stały obok ciebie |
Komentarze
Prześlij komentarz