Diogenes

Informacje podstawowe

ImięDiogenes KlasaUczony
RasaCzłowiek ProfesjaCzarodziej
Wiek18 lat Poziom ProfesjiI
Wzrost169 cm Ścieżka ProfesjiUczeń Czarodzieja
WłosyCzarne StatusBrąz
OczyBrązowe

Cechy

WWUSSWtIZwZrIntSWOgd
Początkowa35323631333239453331
Rozwinięcia43
Aktualna39323631333239483331

Bohater

Punkty Bohatera0Punkty Determinacji0Motywacja-

Przeznaczenie

Punkty Przeznaczenia0Punkty Szczęścia0

Doświadczenie

Aktualne50Wydane0Suma0

Szybkość

Szybkość4Chód8Bieg16

Umiejętności podstawowe

NazwaCechaRozSuma
Atletyka(Zw)
Broń biała (Podstawowa)(WW)391554
Charyzma(Ogd)31536
Dowodzenie(Ogd)
Hazard(Int)
Intuicja(I)
Jezdziectwo(Zw)
Mocna głowa(Wt)
Nawigacja(I)
Odporność(Wt)
Opanowanie(SW)
Oswajanie(SW)
Percepcja(I)
Plotkowanie(Ogd)31536
Powożenie(Zw)
Przekupstwo(Ogd)
Skradanie(Zw)
Sztuka(Zr)
Sztuka Przetrwania(Int)
Targowanie(Ogd)31334
Unik(Zw)
Wioślarstwo(S)
Wspinaczka(S)
Występy(Ogd)
Zastraszanie(S)

Umiejętności zaawansowane i grupowe

NazwaCechaRozSuma
Język (helleński)(Int)48856
Język (tileański)(Int)48351
Wiedza (Księstwo)(Int)48351
Splatanie Magii(SW)48553
Wiedza (Magia)(Int)48553
Język (magiczny)(Int)48553

Talenty

Czytanie i pisanie1 (max)
Jesteś jednym z nielicznych piśmiennych Staroświatowców. Potrafisz czytać i pisać (o ile to możliwe) w każdym języku, którym umiesz się posługiwać.
Magia Prosta1 (max)
Zawsze miałeś smykałkę do rzucania czarów i opanowałeś metody ich podstawowej kontroli. Kiedy wykupujesz ten Talent, uczysz się i zapamiętujesz tyle czarów, ile wynosi modyfikator z twojej Siły Woli. (tabelka s. 136)

Ambicje

Ambicja krótkoterminowa
Ambicja długoterminowa

Drużyna

Nazwa drużyny
Ambicja drużyny krótkoterminowa
Ambicja drużyny długoterminowa
Członkowie drużyny

Wyposażenie

NazwaObc
Kostur
Księga magiczna
Sakwa
Sztylet
Tobołek z zestawem do pisania
2 kartki pergaminu
Ubranie

Zamożność

PSZK

Żywotność

BS3BWt x 26BSW3Twardziel-Żywotność12

Czary i modlitwy

Błędne ognikiPC0
ZasięgSW mCelSpecjalnyCzasSW minut
Tworzysz kilka migających magicznych światełek, maksymalnie tyle, ile wynosi twój Bonus z Inteligencji. Przypominają one pochodnie lub przysłonięte latarnie. Dopóki pozostają w zasięgu wzroku, poświęcając akcję, możesz je kontrolować, jeśli uda ci się Przeciętny (+20) Test Splatania Magii. Możesz wtedy przesuwać je w dowolnym kierunku. Będą przemieszczać się w tempie chodu, przechodząc przez przedmioty (lub osoby) na swojej drodze, dopóki przy pomocy kolejnego Testu nie zmienisz kierunku ich ruchu.
Otwarcie zamkaPC0
ZasięgDotykCelSpecjalnyCzasNatychmiast
Dotknięty niemagiczny zamek otwiera się.
Magiczne żądłoPC0
ZasięgSW mCel1CzasNatychmiast
Sprawiasz, że malutka strzałka, cała z magicznej energii, wystrzeliwuje ci z palców. Uznaje się ją za magiczny pocisk ze współczynnikiem Obrażeń +0.

Komentarze