Diogenes
Informacje podstawowe
Imię | Diogenes | Klasa | Uczony |
---|---|---|---|
Rasa | Człowiek | Profesja | Czarodziej |
Wiek | 18 lat | Poziom Profesji | I |
Wzrost | 169 cm | Ścieżka Profesji | Uczeń Czarodzieja |
Włosy | Czarne | Status | Brąz |
Oczy | Brązowe |
Cechy
WW | US | S | Wt | I | Zw | Zr | Int | SW | Ogd | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Początkowa | 35 | 32 | 36 | 31 | 33 | 32 | 39 | 45 | 33 | 31 |
Rozwinięcia | 4 | 3 | ||||||||
Aktualna | 39 | 32 | 36 | 31 | 33 | 32 | 39 | 48 | 33 | 31 |
Bohater
Punkty Bohatera | 0 | Punkty Determinacji | 0 | Motywacja | - |
---|
Przeznaczenie
Punkty Przeznaczenia | 0 | Punkty Szczęścia | 0 |
---|
Doświadczenie
Aktualne | 50 | Wydane | 0 | Suma | 0 |
---|
Szybkość
Szybkość | 4 | Chód | 8 | Bieg | 16 |
---|
Umiejętności podstawowe
Nazwa | Cecha | Roz | Suma | |
---|---|---|---|---|
Atletyka | (Zw) | |||
Broń biała (Podstawowa) | (WW) | 39 | 15 | 54 |
Charyzma | (Ogd) | 31 | 5 | 36 |
Dowodzenie | (Ogd) | |||
Hazard | (Int) | |||
Intuicja | (I) | |||
Jezdziectwo | (Zw) | |||
Mocna głowa | (Wt) | |||
Nawigacja | (I) | |||
Odporność | (Wt) | |||
Opanowanie | (SW) | |||
Oswajanie | (SW) | |||
Percepcja | (I) | |||
Plotkowanie | (Ogd) | 31 | 5 | 36 |
Powożenie | (Zw) | |||
Przekupstwo | (Ogd) | |||
Skradanie | (Zw) | |||
Sztuka | (Zr) | |||
Sztuka Przetrwania | (Int) | |||
Targowanie | (Ogd) | 31 | 3 | 34 |
Unik | (Zw) | |||
Wioślarstwo | (S) | |||
Wspinaczka | (S) | |||
Występy | (Ogd) | |||
Zastraszanie | (S) |
Umiejętności zaawansowane i grupowe
Nazwa | Cecha | Roz | Suma | |
---|---|---|---|---|
Język (helleński) | (Int) | 48 | 8 | 56 |
Język (tileański) | (Int) | 48 | 3 | 51 |
Wiedza (Księstwo) | (Int) | 48 | 3 | 51 |
Splatanie Magii | (SW) | 48 | 5 | 53 |
Wiedza (Magia) | (Int) | 48 | 5 | 53 |
Język (magiczny) | (Int) | 48 | 5 | 53 |
Talenty
Czytanie i pisanie | 1 (max) |
---|---|
Jesteś jednym z nielicznych piśmiennych Staroświatowców. Potrafisz czytać i pisać (o ile to możliwe) w każdym języku, którym umiesz się posługiwać. |
Magia Prosta | 1 (max) |
---|---|
Zawsze miałeś smykałkę do rzucania czarów i opanowałeś metody ich podstawowej kontroli. Kiedy wykupujesz ten Talent, uczysz się i zapamiętujesz tyle czarów, ile wynosi modyfikator z twojej Siły Woli. (tabelka s. 136) |
Ambicje
Ambicja krótkoterminowa | |
---|---|
Ambicja długoterminowa |
Drużyna
Nazwa drużyny | |
---|---|
Ambicja drużyny krótkoterminowa | |
Ambicja drużyny długoterminowa | |
Członkowie drużyny |
Wyposażenie
Nazwa | Obc |
---|---|
Kostur | |
Księga magiczna | |
Sakwa | |
Sztylet | |
Tobołek z zestawem do pisania | |
2 kartki pergaminu | |
Ubranie |
Zamożność
P | S | ZK |
---|
Żywotność
BS | 3 | BWt x 2 | 6 | BSW | 3 | Twardziel | - | Żywotność | 12 |
---|
Czary i modlitwy
Błędne ogniki | PC | 0 | |||
---|---|---|---|---|---|
Zasięg | SW m | Cel | Specjalny | Czas | SW minut |
Tworzysz kilka migających magicznych światełek, maksymalnie tyle, ile wynosi twój Bonus z Inteligencji. Przypominają one pochodnie lub przysłonięte latarnie. Dopóki pozostają w zasięgu wzroku, poświęcając akcję, możesz je kontrolować, jeśli uda ci się Przeciętny (+20) Test Splatania Magii. Możesz wtedy przesuwać je w dowolnym kierunku. Będą przemieszczać się w tempie chodu, przechodząc przez przedmioty (lub osoby) na swojej drodze, dopóki przy pomocy kolejnego Testu nie zmienisz kierunku ich ruchu. |
Otwarcie zamka | PC | 0 | |||
---|---|---|---|---|---|
Zasięg | Dotyk | Cel | Specjalny | Czas | Natychmiast |
Dotknięty niemagiczny zamek otwiera się. |
Magiczne żądło | PC | 0 | |||
---|---|---|---|---|---|
Zasięg | SW m | Cel | 1 | Czas | Natychmiast |
Sprawiasz, że malutka strzałka, cała z magicznej energii, wystrzeliwuje ci z palców. Uznaje się ją za magiczny pocisk ze współczynnikiem Obrażeń +0. |
Komentarze
Prześlij komentarz